Finaste lilltrollet!

Finaste lilla Frejan vaknade igen, efter att ha sovit sådär 30 minuter.. Nu sitter hon ber is mig i soffan och leker med djuren. Alla gnäggar, och så går hon liksom med dem i luften. Fina älskling!

Emellanåt hoppar hon ner från soffan, går fram till Lovis dörr och öppnar lite försiktigt, tittar in i mörkret och blir överlycklig när hon ser Lovis (som sover). "Dääää!" säger hon och skrattar.

Sen börjar leken med djuren igen. Några gånger ropar hon högt "pappa?" och tittar frågandes på mig när ingen svarar. Jag säger att pappa spelar innebandy, han kommer snart. Då nickar hon och fortsätter leka.

Kvällar som denna älskar jag att vara mamma!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0