Så självklart...!

Inatt vaknade Lovis och ropade, så jag gick in och lade mig hos henne. Så mysigt! Oftast är det M som hår in till Lovis, då jag oftast redan har Freja på magen... Men denna natten sov Freja till efter midnatt (!!!) så när Lovis ropade vid halv tolv gick jag dit.

L: "Mamma, massera min rygg..."
V: "Men gumman, vi måste sova nu, det är ju mitt i natten.."
L: (med skratt i rösten) "Men jag kan sova samtidigt!"

Att jag inte kan sova samtidigt som jag masserar henne, slog henne inte alls. ;) Och inte mig heller, tydligen, då jag masserade hennes rygg tills hon somnat om... ;) <3

När hon sedan sov vaknade lillasyster och jag gick till nästa rum. Fortsatte dock raka vägen till min egna säng, med det lilla barnet, och somnade snabbt! Fick sen sova ända till 08, så bra natt inatt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha jag som redan går och hoppas på en hel natts sömn snart... antar att jag får vänta några år ;) Kram

2011-10-25 @ 11:44:17
Postat av: Vickan

Haha! Grejen är att vi egentligen tycker att våra barn sover hela natten, och räknar inte dendär munuten som vi oftast är vakna när de ropar... ;) Så till HELT hela nätter är det nog ett tag, skulle jag gissa... ;)

Kram!

2011-10-25 @ 13:26:36
URL: http://hemligarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0