Så duktiga!!

Vad imponerad man blir av alla duktiga barn! På musiklekis är barnen från 2 år, tror jag, upp till 5. De äldre barnen går i barnkör. Av musiklekis-barnen var de 5 eller 6 som var uppe och sjöng, inga av de allra minsta utan de som är 4-5 år. Men så duktiga! Alla kunde rörelserna och det mesta av sångerna. Och då har de bara haft 4 torsdagar på sig att lära detta.

Sen de äldre barnen, så duktiga! Massa sånger, några på engelska och så rörelser! Några sjöng små verser tillsammans med en kompis.


Lovis var så duktig, älskar att sitta bland massa andra och känna mig stolt över henne! <3 Mitt i allt tar hon en paus i rörelserna för att vinka till mig, finaste lilla hjärtat!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0