underbar dag!

Har haft en helt underbar dag hos mamma J och hennes (och Ds, såklart!) fina M. Solen sken och tjejerna hoppade studsmatta, lekte i sandlådan, lekte doktor och badade dockan i poolen. Jag åkte till tandläkaren med Freja medan Lovis stannade kvar och fick lunch. En härlig eftermiddag i solen med fantastiska vänner, då är livet som bäst!! ♥

Sen blev tjejerna trötta så då packade vi ihop oss och åkte hem. Då kom det en rejäl åskskur, som jag tyvärr lyckades hamna mitt i, då jag höll på att lasta bilen full med grejer som skulle till återvinningen och second hand. Nu är vi hemma igen och mina två hjärtan leker med varandra på altanen, livet är helt enkelt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0