regnväder!

Det har regnt nu några dagar, även idag. Tror att det är bra för mina blommor och annat som jag har planterat eftersom jag inte har kommit in i rutinen att vattna dem ännu. Förra året fick jag revor från mina föräldrars grannars jordgubbsplantor som jag satte, och 7 plantor har vuxit sig starka och fina. Hoppas på mycket bär där iår! Lovis ÄLSKAR jordgubbar! Hon älskar förresten alla bär, men jordgubbar är nog det som slår högst ändå. Hon blir alldeles lycklig av att få äta det. =) Även Freja verkar ha ärvt "bärgenen" och ler lyckligt när hon ser vad som serveras.

På lördags studar sommarens första (av fyra) bröllop. ♥ Ska bli härligt att se M och J i kyrkan, och få dela dagen med dem! För deras skull hoppas jag att solen skiner då! Fast å andra sidan så sägs det ju att lite regn i bröllopsfrisyren lovar ett lyckligt äktenskap, så det kanske inte spelar så stor roll... Man och fru kommer de väl till att bli iallafall och vackert är jag övertygad om att det kommer vara!

Kommentarer
Postat av: Tyra

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 05:02:38
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0