Mors dag

Idag är det mors dag. Jag är alltid så kluven på morsdag. Det är härligt att få pussas o kramas med barnen, och imorse väckte Lovis mig med orden "mamma, idag ska vi äta på restaurang" Underbart att få fira morsdag med mina två ljuvliga tjejer och deras pappa! ♥

men... det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på att ett av mina barn inte är här. Jag har ett barn som jag inte får pussa o krama på mors dag. Jag minns min första morsdag, 2007. Lovis låg i magen och jag o M åkete upp till Gustavs grav och planterade blommor och hade med oss picnic. Jag minns fortfarande hur det värkte i hela min kropp av saknad efter det lilla barn som blivit begravt där.

Det blir en tur till graven även idag, saknaden finns kvar men den dämpas av att två fantastiska flickor ler mot mig, kramar mig och helt enkelt är här! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0