nu så...

...ska jag ta tag i detta. Jag tycker egentligen att det är väldigt roligt att skriva, dels är det roligt för att kunna se tillbaka sedan och minnas när i tiden allt hänt, men också för att jag mår bra av att skriva av mig när jag känner mig deppig...
Jag har bara så svårt att hitta tiden till att skriva... Men nu ska jag ta tag i detta, jag sitter ju vid datorn en stund varje dag så det borde ju inte vara så svårt!

Tejerna växer så det knakar, underbart att få vara del av deras liv! Våren är efterlängtad, tyvärr kom det ett bakslag i natt med ca 20 cm snö till följd. Men men, får försöka se det positiva i det och ta med Lovis till pulkabacken, för det tycker hon är kul! Freja, däremot, har det bäst inomhus en sånhär dag. Hon vägrar ju numer att ligga ner i vagnen och ska sitta upp hela tiden, och då blåser det så på henne.

Nej, nu ska vi se till att komma igång med dagen! Vi vaknade klockan 06.17 idag av att Lovis trillade ur sängen.. =( Lilla stumpan! Det gick nog bra, men det är alltid oräckt när de slår sig. Men sen har vi varit lite trötta och mest myst i soffan. Nu sover Freja igen, så jag och Lovis ska nog passa på att göra något skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0