Lucia!

Började dagen med fint lucia på jobbet, jag älskar verkligen allt som hör julen till! Blir lycklig i hela kroppen av vackert luciatåg, mysiga sånger och tända ljus! Jobbet bjöd på glögg, lussekatt o pepparkaka - jättemysigt!

Sen följde en mindre rolig dag på jobbet... Har verkligen kastats rakt in i det!!

Men sen avslutades dagen i samma härliga lucia-anda; lussetåg på förskolan. Alla underbara små ungar som sjunger, vinkar på mamma, grejar lite med sina kläder, vinkar lite till. En liten kille ropade först "jag tycker om att sjunga, mamma!" för att sedan undra "hör du mig, mamma?" Sånt gör mig lycklig! Fina små barn som är så stolta över sin egen prestation. :)

Älskade lilla Lucian somnade sen gott, efter kvällsmat med mormor, morfar och gamlamormor.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0