Julledig!

Efter att ha jobbat 11 dagar i december är jag nu ledig fram till 2 januari. Känns som en härlig mjukstart! :)

Lovis är på julfest på förskolan nu. "Vilken tur att även de som har jullov får komma - jag har ju aldrig varit på julfest innan!" Lyckliga unge, hon skuttade in så snabbt och hann inte med en puss en gång! Snart ska jag dock hämta hem henne tillsammans med två kompisar, så blir det julpyssel här hemma. Mys!!!

Snön kom i lördags och ligger kvar, det snöar tillochmed mer! Underbart, hoppas hoppas det ligger kvar över jul!!

Denna tiden på året känner jag mig så lycklig! Och speciellt såhär, när jag får vara ledig med de där två ljuvliga, fina, bästa tjejerna!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0