5 år!

För fem år sedan gick jag och lade mig, trött av en dag full av förberedelser och med en hjärna på högvarv utav alla tankar och allt jag skulle komma ihåg. Med ett hjärta fullt av förväntan och spänning. Och kärlek! För fem år sedan somnade jag bredvid världens finaste sambo!

Kvällen därpå låg jag bredvid min man! <3

I fem hela år har han varit min man, denna världens bästa man. Han har gett mig finaste ungarna och så mycket kärlek, tålamod, ömhet, lycka, värme, skratt och härliga stunder under dessa år! Jag är så väldigt kär och så otroligt glad att han är min! <3 Vilken lycka det är!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är synd att det inte finns någon gilla-knapp ;)

2012-01-01 @ 13:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0