hemlängtan!

Har varit i Stockholm hela helgen, och haft mölhippa för fina E! Fantastiskt roligt att träffa alla vännerna och roliga aktiviteter såsom champangefrukost, spa och brunch och så lite mys på en filt i solen innan en kväll med middag och mycket skratt hemma hos Es blivande svägerska. Mysigt!

Men så igår var det dags att åka hem. Helgen hade bra, men så såg jag Freja. Jösses vad jag hade längtat, kände jag då! Nästan så jag grät en liten skvätt när jag fick se henne, fina lilla hönan! ♥ Sen var det dags att åka på dansuppvisning och se världens sötaste lilla Elefant dansa med sina danskompisar. Så roligt och det var en stolt mamma, pappa, morfar, mostrar och gamlamormor som satt i publiken och tittade. Och en lillasyster som njöt av alla applåder, som är det roligaste just nu. Hon var så duktig, lilla elefanten. Hon dansade och gjorde alla rörelser precis som det var tänkt! ♥

Härligt att få komma hem till mina ljuvliga tjejer igen, och nu är det påsklov en vecka. Bara massa mys!! Vi börjar men att mysa i solen idag, det är underbart väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0