stolt mamma, stolt dotter...

Vi stannade till vid lekparken på väg hem från förskolan idag.
Lovis har länge varit väldigt försiktig, gungar inte så högt och åker inte gärna rutchkanan. Men hon börjar mer och mer, häromdagen så åkte hon själv i en liten rutchkana, och var så glad för det.

Så på lekparken vi var vid idag finns det en hängbro, där Lovis bara just börjat gå själv. Hon hade gått först, och så gick jag efter henne. När jag kommer över så tittar hon på mig, ler stort med glittrande ögon, och säger; "mamma, vad vågig du är, jag blir så stolt för dig"

Jag blir så varm i hjärtat av så mycket som hon säger och gör!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nämen Vickan, du säger ju att hon härmar allt du säger... du vet väl om att det inte heter vågig... ;) Men jag är också stolt över dig!!!

Kram

2010-09-30 @ 21:09:09
Postat av: Vickan

Haha, ja - det är inte alltid så lätt med alla orden... ;)

Och tack - kul att höra att jag gör fler än min dotter stolta! ;)

kram!

2010-09-30 @ 21:54:46
URL: http://hemligarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0