En dag nästan för mig själv...

Fast helt för sig själv är svårt att bli, när man ammar. Men jag lämnade iallafall stora L hos sin morfar och åkte till stan idag. Hade först några ärenden som skulle fixas, men sen gick jag mest och strosade och tittade litegrann. Mysigt! Så sällan man kommer iväg och bara kan gå runt i lugn och ro, eller hur mycket lugn och ro det nu kan bli med en liten bäbis i vagnen... ;) Fast jag ska inte klaga, min lilla ligger faktiskt oftast lugn och nöjd i vagnen. Det är ju bara det att man hela tiden har den med sig, lite svårt att strosa runt bland de trånga klädgångarna, och inte heller så lätt att prova några kläder. Idag köpte jag tillexempel en klänning, som jag inte orkade prova. Och som vanligt passade den inte. (Men till skillnad från alla andra gångerna så var den för stor, så lite roligt var det ju ändå... )

Nu är jag hemma hos resten av familjen och det vankas fredagsmys. Ikväll blir det fajitas. Och chips som vi vann på Liseberg förra helgen. L har bett att få titta på dem i skåpet flera gånger om dagen, och imorse log hon stort och sa med glittrande ögon "idag är det fredag" och det gick liksom inte missförstå vad hon ville ha sagt med det... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0