Förelsedagsmys!

Idag blev jag väckt av två tredjedelar älsklingar! Den sista tredjedelen låg fortfarande på min mage och sov. Fin sång, paket och lite fika på sängen tillsammans med älskade familjen, då mår man bra!

Lovis har kommit in till vår säng varje natt i säkert tre-fyra veckor nu. Inte för att jag egentligen har något emot det, men hela familjen vaknar lite tidigare när vi sover så tillsammans. Men inatt fick jag, antagligen som födelsedagspresent från älskade ungen ;), sovmorgon till halv åtta då hon sov i sin säng hela natten!

Vi gick sen en promenad ner till Landhs för att njuta av deras fikabuffe (perkeft att fylla år på en söndag, eftersom det är enda dagen på veckan som de har sin fikabuffe!). Härligt höstväder och jag fick tillfälle att prova mina röda torgvantar jag fick igår. Helmysiga! =) Marcus hade sen ordnat barnvakt åt båda tjejerna så vi var ute och åt på egen hand. Det blev en relativt snabb middag då jag fortfarande ammar helt och vi ännu inte kommit oss för att prova flaskan på Freja, men det var supermysigt och hon hade sovit i vagnen hela tiden vi var iväg.

Imorgon börjar älgjakten så nu kommer några dagar då jag och tjejerna är ganska så själva... M är iväg heldagar måndag - torsdag, men det är bara måndagen som han är iväg på kvällen. Det är så mysigt på nåt sätt att se honom såhär, kvällen innan älgjakt. Han blir så glad och uppspelt, liskom pirrig nästan. Som en barn på julafton, och det är härligt att en 31-åring kan känna så inför någonting! Så för att kompensera veckan tar han med sig Lovis på fredag och så ska de hitta på något roligt, då ska jag ta en mysdag med Freja.

Nej, nu ska jag krypa till sängs, är riktigt trött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0