kunde inte låta bli...

Har nu tittat igenom lådan med adventsljusstakar och stjärnor, och tillochmed satt upp några. Hade bestämt mig för att bara titta, och se om jag eventuellt (läs förhoppningsvis ;) ) behövde köpa något nytt. Men så, vips, var några lampor utbytta och i 3 rum stod advenljusstakar och lyste så fint... ;) Lovis fick välja vad hon ville ha i sitt rum och hon valde en kyrka som kommer från min mormor (om inte ännu längre tillbaka, är lite osäker). Jag vet när jag var liten, då ville alla vi systrar ha just kyrkan, så vi fick ha den var fjärde år. Så när jag hade bott hemifrån några år var det min tur, och här har den blivit kvar... ;) Frågade faktiskt mina systrar förra året, men ingen ville nödvändigtvis ha den, så... Och nu står den i Lovis fönster. MYS!!! Åh, vad jag älskar denna tiden på året.

Och, faktiskt, jag behöver nog något nytt till köket. Skulle nog vilja ha något stort, vet dock inte vad. Hoppas att vädret är lite bättre på torsdag, så jag kan åka in till stan och leta runt. Några tips?? 

Lovis tittar på "världens största kör" på svt play, hon älskar det programmet. Hon sjunger, gör rörelser och skrattar. Så härligt att se henne! Själv ska jag väcka Freja, innan brösten sprängs, och sedan forstätter väl myset resten av eftermiddagen och kvällen... ♥

Kommentarer
Postat av: Ingrid

jag ska med pynta snart. imorrn typ :)

2010-11-24 @ 18:04:18
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0