det är så roligt att prata med henne!

Igår var jag och tjejerna ute och gick. Lovis satt och räknade upp några av släktingarna på fingrarna, hon gör det ibland. Varför vet jag inte... ;)

"Detta är Johanna, detta Linnéa och detta Amanda. Dethär är jag och sista är Freja. Du är inte med. Du är på bendeceét (BVC) och väger pappa"

Det lät så roligt, så naturligt liksom. Hon vet så otroligt mycket om världen, förstår så mycket och kan otroligt mycket. Ändå så är det så mycket som är självklart i min värld, men som ser ut på annat sätt i hennes värld. Det är så underbart att prata med henne, få ta del av hennes tankar och funderingar, och få höra hur världen ser ut i en treårings ögon. Där alla vägs på BVC. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0